حوادث و رویدادها

مهمترین ضوابط جذب سرباز طلبه در آموزش و پرورش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه “جذب و سازماندهی روحانیون وظیفه در آموزش و پرورش” را به وزارتخانه های اصلی آموزش و پرورش در استانها صادر کرد.

به گزارش مجله زنده خبری ، در این بخشنامه چنین آمده است: «طبق مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و مکاتبات مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، ضروری است ؛ مانند سالهای گذشته ، تعدادی از روحانیون در فعالیت های آموزشی ، آموزشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خدمت خود را به پایان رسانده اند. سهمیه هر استان برای جذب و سازماندهی خدمتگزاران در طول سال تحصیلی 1401-1400 مطابق بخشنامه “استخدام و سازماندهی خدمتگزاران در سیستم آموزش” تعیین شد.

بر اساس این بخشنامه ، داشتن کد فعال در مرکز مدیریت حوزه های علمیه ، داشتن توانایی جسمی لازم برای انجام مأموریت های محوله ، تعهد به انجام مأموریت های محوله در طول خدمت سربازی ، پوشیدن لباس روحانیت و تعهد به رعایت سایر وظایف معنوی. درجه یک یا گواهی موقت تحصیلات تکمیل شده سطح اول یکی از شرایط فردی برای جذب روحانیت نظامی در وزارت آموزش و پرورش است.

همچنین اولویت وظیفه آنها در آموزش و پرورش ، در آموزش آموزش ، نسبت ساعات کاری روحانیون با فعالیت های واحد آموزش در طول هفته ، دریافت حقوق ماهیانه ، طبق دستورالعمل های خدمات حفاظت اطلاعات از سازمان فرماندهی عالی و ستاد کل و مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم صدور گواهی انجام وظایف برای افرادی که در طول سال تحصیلی حذف یا غیبت غیرقابل توجیه داشته اند از مهمترین معیارهای پذیرش و استخدام است. روحانیون از سیستم گمرکی که در این بخشنامه ذکر شده است.

بخشنامه “جذب و سازماندهی روحانیون مسئول آموزش و آموزش” را از اینجا بارگیری کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا