اجتماعی

اعلام جزئیات محدودیت‌های کرونایی جدید؛ فردا/ صف دارو باید جمع شود

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با تاج با اشاره به تصمیمات جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با تاج که امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد ، گفت: باید در داخل و خارج از منزل ممنوع شود. در همان زمان که ما باید در داروخانه ها صف برای دریافت داروها و غیره ایجاد کنیم.

به گزارش مجله زنده خبری ، دکتر علیرضا ریسی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با تاج که امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد ، گفت: امروز تصمیمات مهمی اتخاذ شد و توصیه های بسیار مهمی ارائه شد. اول از همه ، ما مروری کلی بر روند بیماری در جهان ، به ویژه در ناحیه دلتا کرونا ، که سراسر جهان را در بر می گیرد ، و ایالات متحده ، بریتانیا ، روسیه و غیره داشتیم ، اگرچه آنها دارای اهمیت قابل توجهی هستند. مقدار واکسن ، اما بیماری در آنها وجود دارد. این افزایش نشان می دهد که ویروس تهاجمی است ، بنابراین در حالی که ما باید به دنبال واکسیناسیون سریع و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون باشیم ، مطمئناً باید با جدیت بیشتری به پروتکل های تاجگذاری پایبند باشیم.

ضرورت تشدید محدودیت های کرونری

وی با اشاره به لزوم تقویت محدودیت های کرونری برای کنترل بیماری ها در کشور ، گفت: یکی از تصمیماتی که امروز در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی تاجگذاری گرفته شد تأکید کرد که باید عزم عمومی و جدی برای همه مردم وجود داشته باشد. “و کاهش شدید ترافیک در سراسر کشور. در این زمینه نیاز به اقناع و توجیه وجود دارد.

عزاداری محرم در داخل و گروه ؛ ممنوع

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با تاج تاج اعلام کرد که به دلیل وضعیت بیماری در کشور باید محدودیت ها را تشدید کنیم. در همین راستا ، تصمیم گرفته شد این مراسم در داخل خانه و با دستبند برگزار شود ، اما این امر می تواند در خارج از منزل با رعایت دقیق پروتکل ها انجام شود.

ریسی ادامه داد: در چند روز گذشته برخی از بزرگان و نمازگزاران با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای برپایی مراسم عزاداری با رعایت دقیق پروتکل ها اعلام کردند.

صف داروخانه ها باید جمع آوری شود

وی در پایان گفت: در این جلسه تاکید شد که برای داروها و غیره باید در داروخانه ها صف بکشیم و دستوراتی در این زمینه صادر شده است و جزئیات بیشتر فردا در ستاد ملی اعلام می شود. “فردا ستاد ملی در مورد دستورالعمل ها و تشدید محدودیت ها تصمیم گیری می کند ، که به احتمال زیاد هفته آینده اعلام می شود ؛ مشکلاتی در زمینه ترافیک و تجارت ، و همچنین در زمینه آموزش ، مسائل فرهنگی و دولتی وجود دارد. اقدامات جدی در این زمینه انجام می شود ، زیرا هیچ راهی جز حرکت به سمت کنترل شدید در حالی که ورودی بیمارستان کاهش یافته است وجود ندارد. تعداد بستری شدن ها و مرگ ها در حال افزایش است و راهی جز سخت گیری وجود ندارد محدودیت ها و ما باید وارد شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا