حوادث و رویدادها

خانواده‌های شهدا، سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند

مجله زنده خبری/ خوزستان فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است و مورد غبطه ابرقدرت های جهان است، گفت: خانواده معظم شهدا پاسدار شهادت و مرز فضیلت هستند.

سردار حسین اشتری در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای استان خوزستان با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا در اذهان ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی ماندگار و فراموش نشدنی است، اظهار داشت: شهدای با ایمان و معنوی قوی. اخلاق آنان از شعائر دینی از آرمان های مقدس نظام اسلامی دفاع کردند و با شایستگی تحسین برانگیزی جان خود را در راه آزادی و استقلال میهن اسلامی فدا کردند.

به گزارش مجله زنده خبری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی، خانواده های معظم شهدا را مظهر استقامت، ایثار، ولایتمداری و دینداری عنوان کرد و گفت: تکریم و خدمت به خانواده های معظم شهدا، هدیه دادن است. افتخاری مقدس و گرانبها

وی همچنین عزت، ایثار و اخلاص را از شاخصه های خانواده های شهید دانست و گفت: صبر و بردباری این عزیزان پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جایگاه ارزشمندی است که همگان باید قدردان آن باشند. برای.”

اشتری با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود: شهدا انسان های وارسته ای بودند که با نثار خون پاک خود آزادی و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما باید ادامه دهنده واقعی راه آنان و دفاع از مقدسات باشیم. آرمان ها. به این عزیزان.”

فرمانده نیروی انتظامی، امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است و ابرقدرت های جهان به آن غبطه می خورند، حاصل ایثار، استقامت، ایثار و جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگان است.

وی افزود: شهدا با شهادت خود سهم خود را در برقراری امنیت در جامعه اسلامی ایفا کردند و اکنون وظیفه تک تک افراد جامعه است که در این مسیر تلاش کنند و با ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت، نقش خود را ایفا کنند. ه – فکیه.

فرمانده انتظامی افزود: شهادت هدیه ویژه خداوند به وزرای صالح است، هدیه ای که موجب حیات ابدی شهدا در رحمت الهی می شود.

گفتنی است خانواده شهید «مالک رسولی نیک» که در اغتشاشات اخیر خوزستان مورد اصابت گلوله نیروهای معاند قرار گرفت و همچنین خانواده شهیدان «سجاد دالمان و مهدی آزمون» مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند. سارقان و کشته شدگان حین گشت زنی توسط فرمانده ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا