حوادث و رویدادها

اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی از اولویت ماموریت‌های مرزبانی

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی استان در بازدید از مناطق مرزی منطقه گلستان، توانمندی و آمادگی را دو شاخص مهم برای کیفیت ماموریت های مرزی دانست.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار حسین ساجدی نیا در بازدید از نوروز در مناطق مرزی استان گلستان در جمع مرزبانان با تبریک سال نو، خدمت در این کت و شلوار را ایثار و از خودگذشتگی با رشادت و اقتدار خواند و گفت: شما عزیزان شجاعت مرزبانانی هستند که شبانه روز از مرزهای این آب و خاک پاسداری و پاسداری می کنند و بی شک این سختی ها و تلاش شما در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار است.

وی توان و آمادگی را دو شاخص مهم کیفیت ماموریت های مرزی برشمرد و افزود: با توجه به منویات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید نگاه راهبردی به مسائل ماموریت داشت.

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی با اشاره به اینکه اشراف اطلاعاتی و ارتقای توان عملیاتی از اولویت های ماموریت های مرزی است، گفت: ارتقای توان عملیاتی نیروهای مسلح به ویژه مرزبانی امنیت را برای شهروندان به ارمغان می آورد. ساکنان. در مرز “

سردار ساعدی نیا افزود: زمانی اعتماد مردم به پلیس افزایش می یابد که با رعایت موازین قانونی، مقتدرانه، هوشمندانه و آماده با متخلفان برخورد کنند و از مظلومان حمایت و پناه دهند.

وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی و دستاوردهای ارزشمند مرزبانی گلستان در زمینه رشد مثبت مولفه های امنیتی طی یک سال گذشته، افزود: .

معاون عملیات نیروی انتظامی با بیان اینکه در هر کجا که هستیم باید برای حفظ امنیت پایدار تلاش کنیم گفت: انتظار داریم همه نیروهای انتظامی و مرزبانی بر حوزه کاری خود نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ساجدی نیا با تشکر از آمادگی و توان رزمی و عملیاتی مرزبانان از فرمانده ناحیه گلستان گفت: تمامی کارکنان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا