استانی

کانون‌های دانشجویی باید میدان‌دار فعالیت‌های فرهنگی باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، فرزاد جهان بین در چهارمین نشست معاونان فرهنگی دانشجویی مراکز استانی و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: کار فرهنگی است.

وی افزود: برای دانشجویان و اساتید به ترتیب اردوی راهیان نور و اردوی راهیان نور و بازدید از دستاوردها و مراکز تحقیقاتی را در نظر داریم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: تشکل ها و کانون های دانشجویی باید حوزه داشته باشند فعالیت های فرهنگی انصراف از حق مالکیت و ارتباط با دانشجویان و خانواده های آنان از برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است.

جهانبین خاطرنشان کرد: نقش استاد در تأثیرگذاری بر دانشجو بسیار مهم است و در این راستا برنامه های متعددی برای معلمان داریم که از جمله آنها می توان به طرح جهاد فرهنگی و استاد مشاور مراکز و کمیته تعامل دانشگاه و دانشگاه اشاره کرد. خانواده. “

وی در خصوص تغذیه دانشجویان دانشگاه نیز گفت: هر واحد دانشگاهی برای تعیین قیمت هر وعده غذایی باید با شرایط خاص خود عمل کند و قیمت ها مطلوب نباشد.

نشست معاونان فرهنگی دانشجویی مراکز استان ها و واحدهای مستقل دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد مشهد تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا