اجتماعی

محدودیت‌های کرونایی پایتخت شدیدتر می‌شود

فرمانده ستاد کنترل بیماری تاج در کلانشهر تهران با استناد به تعداد بخشهای سرپایی و بستری در استان تهران از اعمال محدودیتهای بیشتر از هفته آینده خبر داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، علیرضا زالی در گفتگوی زنده با واحد خبر تعداد کل بیماران بستری را 6 هزار و 65 بیمار اعلام کرد و گفت: از این تعداد 1700 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 9 هزار و 700 بیمار به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی ارجاع شده اند و سهم بستری در کل مراجعین به 820 بیمار جدید رسیده است که از این تعداد 163 بیمار در بخش مراقبت های ویژه پذیرش شده اند.

فرمانده ستاد کنترل بیماری های تاجگذاری در تهران از آزادی بیش از 600 بیمار خبر داد و افزود: در مقابل ، افزایش 15 درصدی مرگ و میر و 18 درصدی تعداد افراد آزمایش شده در هفته گذشته. در مقایسه با 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

برای کارمندان و بعضی از طبقات یک طرح جفت و انفرادی ضمیمه کنید

وی از پیشنهادهای جدید برای تغییر محدودیت های قبلی یا تجدید نظر در ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: اولین چیزی که به پیشنهاد ستاد کرونا در تهران تصویب شد ، کاهش کارکنان در همه دستگاه ها به 50 درصد ظرفیت و اجرای طرح زوجین و افراد تا پایان ماه نوامبر ، که به طور قابل توجهی حجم ترافیک و ترافیک بین شهری را کاهش می دهد.

به گفته هال ، افرادی که در 14 گروه در معرض خطر و آسیب پذیر هستند ، مانند افراد بالای 65 سال ، هنوز هم باید از ظرفیت ارتباطات راه دور استفاده کنند.

وی افزود: در دور قبلی محدودیت ها ، وقتی حضور کارکنان به یک سوم کاهش یافت ، خیابان های پایتخت در ساعات اوج مصرف 53 درصد خلوت تر شدند.

فرمانده ستاد کرونا در کلانشهر تهران از پیشنهاد بعدی برای اجرای طرح جفتی و انفرادی برای مشاغل مختلف حداقل به مدت دو هفته به عنوان دفاتر خبر داد و گفت: “ما همچنین تلاش می کنیم در زمان های مختلف با کمک رتبه بندی به عنوان مثال ، حضور کارمندان بانک در ساعت یک بامداد و سایر مشاغل اداری در ساعات بعدی برای حذف بار ترافیک ، به ویژه از ناوگان حمل و نقل ، با کمک شهرداری ضروری است.

افزایش سطح متوسط ​​نظارت بر رویه های بهداشتی در استان تهران

هال ، با ارزیابی همکاری پلیس در تهران برای نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی ، گفت: 155000 پرونده تاکنون اخطارهای شفاهی و 18000 واحد صنفی در قالب تیم های نظارت بر اجرای قانون و با کمک معاونان بهداشت از دانشگاه های علوم پزشکی دریافت کرده اند پیدا شد

وی همچنین ادامه داد: به 8 هزار و 200 واحد اخطار داده شده است که نشانگر تغییر روش و سبک نظارت بر انطباق است.

زالی از تدوین پروتکل 466 واحد و تعطیلی 118 واحد خبر داد و گفت: پیش بینی می شود حجم بازرسی ها و نظارت ها هفته آینده با شدت بیشتری افزایش یابد و نیروی انتظامی نیز آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است. تشکر ویژه از استاندار تهران ؛ خصوصاً همكاران وی كه در بعد نظارت خدمت می كنند. امروز ، تعداد اقدامات بهداشتی در تهران در حال افزایش است و آخرین میانگین ثبت شده 68.3 است که در هفته گذشته زیر 30 درصد است.

فرمانده واحد کنترل بیماری تاج ، ضمن تمجید از هموطنان برای توجه به دستورالعمل ها ، گفت که بیشتر کسری پروتکل به دلیل تعداد زیاد مسافران مترو است.

پروژه پیگیری بیمار با همکاری وزارت ارتباطات در حال اجرا است

فرمانده ستاد تهران کرونا از اجرای یک پروژه ردیابی بیمار با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: ظرفیت وزارت ارتباطات

وی ادامه داد: پایلوت این طرح ساخته شده و تاکنون 49000 بیمار بسته به محل سکونتشان پیگیری شده اند. طبق آمار مرحله اول ، تراکم بیماران در شرق ، جنوب شرقی و مرکز استان وجود دارد و این الگو در موج اول ، دوم و سوم تکرار می شود.

سرانجام ، هالز بر لزوم استفاده از ظرفیت اطلاعاتی بانک مرکزی به عنوان کد ملی افراد در این مسیر تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا