سلامت و تندرستی

هیچ بیماری بدون مراقب نماند /بهترین نیروهای پرستاری را از دست دادیم

مجله زنده خبری / بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با وجود کادر پزشکی به ویژه پرستاران ، خوشبختانه هیچ بیماری در استان بوشهر بدون مراقبت رها نشده است.

سعید کشمیری در مراسم بزرگداشت روز پرستار در مرکز درمانی شهدای خلیج فارس در بوشهر گفت: علیه ویروس Covid 19 ”.

وی افزود: برای شخص بسیار دشوار است که با آگاهی کامل وارد شغلی شود که این برای سلامتی او خطرناک است اما پرستاران آگاهانه و بدون هیچ گونه تردیدی ، پای تمام مشکلات ، کاستی ها و مشکلاتی که کشوری را که همه مدیون آن هستیم آزار می دهند. “ما عزیز هستیم.

پرستاران سربازان شناخته شده ای در سیستم مراقبت های بهداشتی هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرستاران سربازان شناخته شده ای در سیستم مراقبت های بهداشتی هستند و بسیار کار کرده اند.

کشمیری با بیان اینکه علی رغم کادر پزشکی به ویژه پرستاران ، خوشبختانه هیچ بیماری در استان بوشهر بدون مراقبت رها نشده است ، افزود: پرستاران سخت کوش و بی ادعا هستند و برای سلامت افراد ناشناخته تلاش می کنند و ما مدیون این عزیزان هستیم. هر روز روز پرستار است و باید قدردان آنها باشیم.

رعایت پروتکل ها بهترین هدیه برای پرستاران است

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پرستاران باید با ایجاد حضرت زینب (س) در روزهای کرونا ، مراقبت از بیماران همراه با پزشکان و سایر متخصصان بهداشت و سلامت اعتبار خود را در بهداشت و درمان حفظ کنند.

جعفر زارع زاید گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از مردم بهترین هدیه برای پرستاران است.

وی گفت: ما بهترین پرستاران را از دست داده ایم و از دست دادن هر یک از این عزیزان سوگواریم. به دلیل فشار زیادی که به پرستاران در هنگام تاج گذاری وارد می شود ، توجه افراد به پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی ضمن کاهش تعداد بستری شدن در بیمارستان و کاهش حجم کار پرستاران و پرستاران از اهمیت برخوردار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا