فرهنگ و هنر

مه مه؛ یک سال پر از خاطره

مجله زنده خبری / بوشهر یک سال از روزی که مجله زنده خبری رسماً از طریق دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی بوشهر و آژانس خبری دانشجویان ایران وارد استان بوشهر می شود ، می گذرد.

این مراسم صبح روز چهارشنبه اول اردیبهشت سال 1998 با حضور جمعی از مسئولان و دوستان منطقه ای مجله زنده خبری در استان بوشهر افتتاح شد و اکنون یک سال و نیم از آن روز خوب می گذرد.

مه مه؛ یک سال پر از خاطرات و خطرات. از دشواری و سهولت گرفته تا تلخی و شیرینی. چالش های مداوم در برخورد با اخبار و تصادفات. حضور در صحنه های مختلف اندوه و شادی و تلاش برای طی کردن مسیر حقیقت و عدالت با عدالت و نوشتن. همه این کارها دشوار بود و کار سختی را می طلبید ، اما خدا را شکر همه مشکلات در سطح پایین قرار گرفت و روزها و ماهها طول کشید که به ایستگاه اردیبهشت 99 رسیدیم.

اکنون مجله زنده خبری پایگاه و موقعیت مهمی را در استان بوشهر پیدا کرده است و توانسته است بیشتر و بیشتر شناخته شده ، افتخارآمیز و شناخته شده عمل کرده و حرکت کند. همه اینها به دلیل لطف خدا و عشق به دوستان است.

هم اکنون دفتر منطقه ای خبرگزاری مجله زنده خبری در بوسن با 15 کارمند از جمله روزنامه نگاران و عکاسان در زمینه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، علمی ، آموزشی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی فعالیت کرده و توانسته است از توانمندی های موجود استفاده کند. در مناطقی مانند آموزش ، بهداشت ، خانواده ، انرژی ، گردشگری ، محیط زیست ، آب و سایر موارد مهم تأثیرگذار باشید.

امید است که وی تحت پوشش توجه الهی و همچنین با کمک صاحب خبر اصلی ، این مسیر پیچیده را با موفقیت و با افتخار ادامه دهد و همه ساله در ایستگاه اردیبهشت به امید ، با انگیزه و پویا به سمت شادی از طریق شادی و غم و اندوه حرکت کند. به ایستگاه بعدی بروید

باشد که خداوند قدمهای ما را بیامرزد و پنجه هایمان را نسبت به گذشته عادلانه تر کند. آمین …

* زهره عربي
سردبیر خبرگزاری مجله زنده خبری در استان بوشهر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا