اجتماعی

آثار مصرف داروهای ضد ایدز و واکسن «ب‌ث‌ژ» در کاهش احتمال ابتلا به کرونا

این متخصص بیماریهای عفونی میزان پایین بودن کورو ویروسی در بیماران مبتلا به HIV مثبت و همچنین اثرات واکسن “واکسن” در تقویت سیستم ایمنی و اثرات آن بر تاج را توضیح داد.

دکتر مسعود مردانی در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی گفت: “برخی از افراد با HIV مثبت برای مقابله با بیماری خود داروهای ضد ویروسی مصرف می کنند ، که تا 30 درصد مؤثرتر از تاج ویروس است.” از آنجا که این افراد سیستم ایمنی ضعیفی دارند ، خودشان به احتمال زیاد نکات بهداشتی را رعایت می کنند.

وی گفت: “مطالعات انجام شده در سراسر جهان نشان می دهد كه در حالی كه بیماران اچ آی وی آسیب ایمنی دارند ، آنها احتمالاً مانند گذشته كرونا ویروس ندارند.”

این مردها گزارش دادند كه از دو داروی ضد HIV ، Claretra و Atanazavir برای معالجه بیماران مبتلا به پپتید 19 استفاده شده است: “بنابراین بیماران HIV یا كرونا ندارند یا می توانند تحت تأثیر این داروها قرار گیرند.” طیف گسترده ای از بیماری ها را رعایت نکنید. مطالعات اولیه درباره موارد HIV در ایران نشان می دهد كه كورونویروس در بسیاری از بیماران گزارش نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که درباره تأثیر Betage در کاهش بروز کروناویروس وجود دارد ، گفت: “مطالعات نشان می دهد افرادی که واکسن را از بدو تولد دریافت می کنند ، احتمال ابتلا به کرونا ویروس کمتر دارند.” واکسن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و یکی از دلایل تفاوت شیوع ویروس در ایران با کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه این است که این واکسن هنگام تولد در آن کشورها داده نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا