عمومی

اقامه نماز افزایش امنیت اجتماعی در جامعه را به دنبال دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به خبرگزاری آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان و…. آیت الله حسینی از شاهرودی در جلسه ستاد نماز در سوریه در شهادت مولی الموحدین امام علی (ع) در مورد اهمیت روزه از دیگاه اسلام پرداخت و گفت: از بیان احکام اسلام او گفت که یکی از دلایل نیاز روز. تقوا قبل از پروردگار.”

که روزه است و دروازه خدا درپیشگاه پروردگار است گفت: در مورد فواید روزه, در حال, در, آسمان, تشویق شور و اشتیاق دو بار. R. چرا که بسیاری از انسان ها روزه است نظافت و پاکیزگی از نفس او بیشتر و بیشتر و به دنبال یک کسب و کار بزرگ-او به آن استفاده می شود که خوب است.

نماینده ولی فقیه در کردستان, یکی از مهم ترین ساخت و ساز و مزایای روزه کسب فضائل مریم و گفت: فلسفه بزرگ است و از مزیت های مهم سریع و همچنین این واقعیت است که روزه باعث ایجاد تقوا در انسان است. اما این سایت دارای مزایای دیگر برای مثال ساخت برنامه های آموزشی و اجتماعی و همچنین به موقعیت است که آن هم به نوبه خود مهم است.

این توجه و اهمیت جامعه فرهنگ اسلامی و کمک می کند تا به نماز است که محور دلیل و پایه و جهان بیان کرد: اولین وظیفه انبیا در نماز ، او یکی از مهم ترین وظایف حکومت اسلامی است و همچنین نماز وعزم ملی توسعه و اشاعه فرهنگ نمازدر.

آیتالله شاهرودی از حسینی گفت: نماز یکی از ابزارهای به خداوند گفت: به یک مرد در هنگام نماز به خلوص از بدن و روح و نیت خالص و ضرورت نماز با کیفیت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این نظر که به یاد و به خاطر خدا از بسیاری از نعمت ” گفت: به دعا و توکل بر خدا را به شادی و لذت از روح و طراوت جسم و دریافت و از آن لذت روانی شادی بیش از همه مادی و دنیوی.

آیت الله حسینیشاهرودی افزود: نماز در جامعه, فرهنگ ویژه و خاص است و اگر این فرهنگ در جامعه حاکم برای جلوگیری از ??? ورود پیامبر در زندگی است. چون کسی است که مردم از نماز مردم از فساد و ناامنی اجتماعی است و این مهم منجر به اجتماعی جامعه است.

که همه در برابر زندگی و ترویج فرهنگ نماز در جامعه به عهده دارند. او گفت: اولین وظیفه هر کسی مسئول آنها را به دعا و نماز دعا و نماز خوانده است نه به عنوان یک مدیر در بدن از نهادهای نظام و مسئولیت.

آیتالله شاهرودی از حسینی گفت: ماموریت نماز از نماز نمایندگان تحقیقات]و با حساسیت بالا نسبت به برآورد و گزارش افرادی که مسئول هستند در جامعه اختصاص داده شده به کار می کنند و اگر یک انسان زندگی وعبادت مورد تایید نیست, در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا