اقتصادی

درگاه‌های ارائه‌دهنده رمزارز مسدود می‌شود

با توجه به اینکه طی روزهای اخیر مسئولان بانک مرکزی بر ممنوعیت معاملات ارز بین افراد بر اساس قانون شورای عالی مبارزه با پولشویی و تصویب هیئت وزیران در سال 1998 تأکید کرده اند ، شرکت شاپرک اعلام کرد که یارانه ها را پرداخت می کند. مجاز به ارائه کد ارز است ، مسدود خواهد شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، به گفته مقامات بانک مرکزی ، طبق قانون شورای عالی مبارزه با پولشویی و مصوبه هیئت وزیران در سال 1998 ، “مبادله ارزهای رمزپایه ای مانند بیت کوین در ایران” ممنوع است ، در این زمینه مرکز ملی فضای مجازی دیروز اعلام شد سایت های تجارت بیت کوین مجوز ندارند.

از طرف دیگر ، همتی همچنین پیشنهاد داده بود کسانی که به طور رسمی رمز ارز را استخراج می کنند ، می توانند از آن برای واردات استفاده کنند و مبادله ارزهای رمزپایه بین آنها مجاز نیست.

بنابراین ، مبادله رمز ارز فقط برای استخراج رسمی رمز ارز وارداتی مجاز است ، اما تجارت با این نوع ارز بین افراد ممنوع است.

در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران بورس به بازار ارزهای رمزپایه منتقل شده اند ، در همین رابطه رئیس مرکز ملی فضای مجازی در مصاحبه با مجله زنده خبری گفت که شیب صعودی قیمت ارزهای رمزپایه را نمی توان تضمین کرد و افرادی که وارد این حوزه می شوند ، عنوان جمع آوری ثروت و خروج سرمایه به نفع کشور نیست.

پس از طرح این موضوعات ، شاپرک در نامه ای به حامیان و گیرنده های پشتیبانی شده در سیستم پرداخت کشور گفت که باید مراقب دائمی نظارت بر عدم ارائه خدمات به مشاغل غیرمتعارف و نقض قوانین جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی بود. ایران. ، بلافاصله پس از دریافت این نامه. قطع خدمات پرداخت الکترونیکی برای پشتیبانی از پذیرندگانی که کالا یا خدماتی را نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران و الزامات بانک مرکزی (و نه تنها فروش کد ارز ، فروش VPN ، سایت های شرط بندی و قمار و غیره) ارائه می دهند و نتیجه شرکت شاپرک را اطلاع دهید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا