استانی

در صورت ایجاد نگارخانه توسط شهرداری می توانیم محتوای هنری آن را تامین کنیم

به گزارش آژانس مجله زنده خبری از قزوین؛ مراسم رونمایی از پوستر سالانه عکاسان قزوین عصر سه شنبه با حضور محمد دارافشانی ، مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و محمدرضا امامقلی ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. قزوین ” ، در میدان آزادی قزوین.

محمدرضا امامگلی ، رئیس حوزه هنری استان قزوین در این مراسم با اشاره به ویژگی های هنر و کارکردهای آن گفت: با کمک هنرمندان و ابزارهای هنری ، ظرفیت استان و هویت فرهنگی اجتماعی قزوین ارائه شده و یک واقعه مبارک است. ”

وی افزود: علاوه بر زیبایی ، هنر جنبه های عملی بسیاری دارد و هنری ماندگار است که در کنار مردم است و هنر عکاسی در قزوین از آن پتانسیل بالقوه محبوب برخوردار است.

image_2021_5_12-0_34_26_187_Bkc

امامقلی اظهار داشت: عکاسی یکی از هنرهای رانندگی در مناطق مختلف انقلاب اسلامی است و اگر مکانی را برای ارائه آثار عکاسان در منظر شهری در نظر بگیریم ، در این صورت می توانیم مکانی برای نمایش آثار هنرمندان در طول سال داشته باشیم .

رئیس حوزه هنری کازوین یادآور شد: بین حوزه هنری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کازوین فضای همکاری و همدلی خوبی ایجاد شده است که می تواند منجر به تأمین فضای گالری توسط شهرداری و تأمین اعتبار شود. آثار هنری مرکز هنری کازوین.

امامگلی بر ادامه نمایشگاه های عکس در قزوین تأکید کرد و یادآور شد: امیدواریم با ادامه برگزاری نمایشگاه های عمومی و خلق آثار رانندگی بتوانیم حضور و تأثیر مثبتی در مردم داشته باشیم.

محمد دارافشانی ، مدیرعامل سازمان ورزش فرهنگی اجتماعی شهرداری قزوین گفت: “بدون شک شاهد اتفاقات هنری خوبی با هنرمندان داخلی خواهیم بود و کارهای خوبی در حال انجام است. در این مراسم ضمن اینکه پوستر جشن سالانه عکاسان از قزوین ، به صاحبان آثار منتخب مرحله نمایشگاه لوح سپاس اهدا شد.

image_2021_5_12-0_34_30_541_RAH

مهری رحیمی آتانی ، پوریا ترابی ، زینب آتشگران ، محمد جواد فرمانی ، مهسا الویری ، محمدرضا گفوری ، ندا صفری ، علی تشکری ، حمیدرضا شایستنیا ، هانا هلائی ، اعظم داداشی ، ملیکا شازیزاها رضازاده نسادها ، میترا مهتاریان و نیما اگبالی عکاسان به مرحله نمایشگاه رسید و مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا