حوادث و رویدادها

جزئیات جنایت هولناک خواهر و برادری با اغفال دختران فراری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات دستگیری خواهر و برادری را که قصد فریب دختران فراری و کشتن یکی از آنها را داشتند، تشریح کرد.

به گزارش مجله زنده خبری، سردار حسین رحیمی در حاشیه پنجاه و یکمین مرحله طرح رعد درباره اظهارات پلیس مبنی بر انتخاب نام برای تشکل های صنفی اظهار کرد: آنچه پلیس با آن مخالفت می کند اسامی لاتین و نامعلوم است که همینطور است. برابر بخشنامه ها و مقررات کشور است استفاده از اسامی محلی و اقوام و … منعی ندارد و اتفاقاً از نظر ما اقوام و اقوام صادق و قابل توجه هستند و باید رعایت شود. به حساب آوردن.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره جنایت هولناکی در مرکز تهران که دو شب پیش کشف شد، گفت: این مشکل توسط پلیس ابوسعید کشف شد و همچنان در پلیس آگاهی در حال بررسی است. آنچه تاکنون حاصل شده این است که خواهران و برادران دختران جوان را فریب داده، آنها را به خانه هایشان کشانده و آنها را مورد سرقت، آزار و اذیت و حمله قرار داده اند.

رحیمی افزود: تحقیقات در این زمینه پس از مشکوک شدن پلیس به این افراد آغاز شد و با حضور آنها در صحنه جنایت هولناکی کنار رفتند و مشخص شد این افراد مدتی قبل دختر جوانی را کشته و جسد وی را در داخل شهر نگه داشته اند. همان خانه در بازرسی از خانه دختر جوانی که حالش خوب نبود و در کمد حبس شده بود کشف شد.

رحیمی با بیان اینکه به نظر می رسد این افراد مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشند، اضافه کرد: به همین دلیل این پرونده به پلیس پیشگیری گزارش شده و در حال بررسی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قتل زنجیره ای در این مورد وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: این احتمال وجود ندارد و سایر جرایم به معنای امکان تعرض و سرقت توسط افراد دیگر است.

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دختران فراری در تهران گفت: نه در مورد فرار، بلکه در مورد مفقودین به طور کلی. در سه ماه گذشته عملیاتی را در پلیس تهران آغاز کرده ایم. آنها معرفی می شوند. در پی این اقدام پرونده های متعددی از مفقودین شناسایی شد که از لحظه اعلام خبر ناپدید شدن، اقدامات برای شناسایی و یافتن این فرد آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا