عمومی

باران از روز دوشنبه مهمان آسمان کرمانشاه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه اگر به آخرین داده های هواشناسی نگاه کنیم با توقف بارندگی در منطقه شاهد افزایش دما در استان کرمانشاه خواهیم بود، گفت:

وی با اشاره به میزان بارندگی روزهای اخیر در استان کرمانشاه، افزود: میزان بارندگی در شهر کرمانشاه در روزهای اخیر به دلیل فعالیت سامانه بارشی 9.6 میلی متر و میانگین بارندگی در کل استان است. کرمانشاه 6.4 میلی متر است. .

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه گفت: بیشترین بارندگی ۲۴.۵ میلی متری کرمانشاه مربوط به شهرستان است. آره باباجانی در ایستگاه بود سومار در روزهای اخیر بارندگی ثبت نشده است.

دولتشاهی با اشاره به میزان بارندگی از اول مهرماه امسال گفت: از اول مهرماه امسال تاکنون میانگین بارندگی در استان کرمانشاه 60.5 میلی متر بوده است در حالی که بارندگی در مدت مشابه سال گذشته 104.5 میلی متر بارندگی در استان بوده است. 42 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: گذر موجی نوسان از اواخر وقت امروز تا ساعات دوشنبه 15 آذرماه همراه با وزش باد، آسمان ابری، بارش باران و رعد و برق به ویژه در نیمه شرقی و شمالی استان کرمانشاه است.

دولتشاهی افزود: بارش در روزهای آینده در ارتفاعات و گردنه ها به صورت برف و صبح روز سه شنبه در مناطق مرطوب و سردسیر مشاهده می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد، افزایش ابر و احتمال بارش های متناوب و متناوب از مهمترین پدیده های جوی استان کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: همچنین دمای هوای روزانه در اکثر نقاط کرمانشاه از امروز تا پنجشنبه به تدریج و به کندی افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا