اجتماعی

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

معاون شهردار تهران گفت: مدل مورد استفاده در منطقه 21 در زمینه پسماندهای خشک برای فرهنگ سازی از داخل خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه طراحی شده است و یک تبلیغ غیرمستقیم برای آموزش و شناخت کودکان با این فرهنگ است. به ”

به گزارش مجله زنده خبری ، امروز مراسم افتتاح پروژه های خدمات شهری در منطقه 21 تهران با حضور حسین نظری معاون هماهنگ کننده و امور مناطق شهرداری تهران ، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، رضا رجب زاده ، شهردار منطقه 21 و چند مدیر دیگر شهری.

جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه یکی از مزیت های بزرگ چنین پروژه هایی مشارکت و استفاده از ظرفیت شهروندان است ، گفت: مستمری بگیران این منطقه درخواست جایی که ما از آن برای ورزش استفاده می کنیم و ما این مکان را به آنها دادیم و باید توجه داشته باشم که در واقع محل چنین فعالیت هایی در شهرداری خالی است و ما باید حداکثر نقش هماهنگی بین مردم را ایفا کنیم و به آنها اجازه دهیم تا مشکلات را حل کنند نیاز دارد. شناسایی و حذف.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: اقدامات انجام شده در زمینه بازیافت در منطقه 21 هنگام بحث در مورد بازیافت زباله و جداسازی از منبع زباله های خشک نه تنها کار اداری است ، بلکه مدیران شهرداری نیز هنرمندانه عمل می کنند. بحث بازیافت در منطقه خود را اجرا کردند. این عمل می تواند به عنوان الگویی در سایر نقاط شهر مورد استفاده قرار گیرد.

بهرامی ادامه داد: مدل مورد استفاده در منطقه 21 در زمینه پسماندهای خشک با هدف فرهنگ سازی در خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه ساخته شده و تبلیغ غیرمستقیمی برای آموزش و شناخت کودکان با این فرهنگ است. “در آن نیز این اقدام ارزشمند است زیرا در کارهای اداری کمتر به این مسائل فرهنگی توجه می شود.

مشارکت عمومی؛ محدوده فعالیتها و روابط شهری

رضا رجب زاده شهردار منطقه 21 نیز الگوی مدیریت شهری با مشارکت و حضور مردم را الگوی پایداری دانست و گفت: امروزه مشارکت مردم حلقه مفقوده بسیاری از فعالیتها و روابط شهری است و ما باید بدانید که مردم در همه چیز حضور دارند. “موفقیت های بیشتری داشته باشید.

شهردار منطقه 21 افزود: جداسازی از منبع زباله های خشک یکی از اقداماتی است که نیاز به حضور جدی مردم دارد و این مراکز به کودکان به عنوان بنیانگذاران آینده کشور چه در دوران تحصیل و چه در فعالیت های شهری خود کمک می کنند. “فرهنگ رشد خواهد کرد و کشور ما را در بین کشورهای توسعه یافته با آمار بالای تفکیک در آینده قرار خواهد داد.

رجب زاده با بیان اینکه امیدواریم حضور معاونین شهرستانی و هماهنگی امور شهرداری در تهران زمینه ساز توسعه بیشتر منطقه 21 شود ، افزود: شهرداری تهران در این مدت علاقه خاصی به این موضوع دارد و ستاد شهرداری فراهم می کند پشتیبانی لازم و مجری نیز موظف است اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش وب سایت شهر ، به منظور تجلیل از کارکنان خدمات شهری متعهد و زحمت کش و ارائه خدمات ویژه برای رفاه حال آنها ، مسکن کارگران منطقه 21 باز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا