عمومی

مشکل جمع آوری زباله ناحیه منفصل شهری نایسر رفع شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با استناد به روابط عمومی شهرداری سنندایی ، لقمان حیدری اظهار داشت: هفته گذشته جمع آوری زباله در یک قسمت جدا از نایسر به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات وی چند روز زباله جمع نکرد.

وی افزود: هفته گذشته با کمک مسئولان شهرداری سایر مناطق این منطقه زباله جمع می شود. با توجه به مساحت زیاد ، زباله های موجود در برخی محلات این منطقه دیر جمع می شود.

معاون شهردار سنندج ادامه داد: خوشبختانه مشکل پیمانکار جمع آوری زباله در ناصر حل شده است و پیمانکار بخش خصوصی در دو روز گذشته زباله های خود را در این منطقه جمع می کند.

حیدری یادآور شد: کارمندان و کارگران شهرداری در شهرداری های منطقه هر شب از ساعت 11 تا 6 صبح زباله جمع می کنند و به جاده های اصلی شهر می روند و از آنجا می روند.

وی اظهار داشت: متأسفانه عدم دفع به موقع زباله توسط برخی از شهروندان باعث می شود تا در طول روز انباشت زباله در برخی از معابر شهر را مشاهده کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندایی تصریح کرد: در شیفت بعدازظهر خدمات شهری از ساعت 13:00 الی 16:00 معابر شهری را جمع آوری و تمیز می کنند.

حیدری اظهار داشت: متأسفانه وجود محل های دفن زباله نیز برای خدمات شهری مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

وی افزود: شهرداری وظیفه جمع آوری زباله در سطح شهر و مناطق انفرادی شهری نایسر ، نانله و حسن آباد را بر عهده دارد و شهرداری مسئولیت جمع آوری زباله در روستاهای اطراف شهر را بر عهده ندارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنادج ادامه داد: امسال نزدیک به یک میلیارد تن برای جمع آوری زباله های مکانیزه برای خرید 485 قوطی زباله گالوانیزه هزینه شده است.

حیدری از شهروندان خواست که در آخرین ساعات شب زباله های خود را به دلیل گرم شدن هوا و برای جلوگیری از بو و بوی بد قوطی های زباله بیرون آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا