عمومی

لزوم تعیین تکلیف پروژه پل میانرود دزفول توسط راه وشهرسازی خوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه گسترش و بهسازی محل اتصال آوج-میانرود ، ضمن اشاره به شهدای دولت اظهار داشت: یکی از زیرساخت های توسعه ای که موجب پیشرفت جامعه می شود. اتصال شریانها و مسیرهای ارتباطی. “

وی افزود: در دسترس بودن سرمایه انسانی به عنوان زیرساخت های اساسی ، به همراه ایجاد شبکه حمل و نقل ، فرصت های توسعه را تسهیل می کند و سرمایه گذاری را به روشی توجیه می کند. بنابراین هرچه کارهای بیشتری در این زمینه انجام شود ، شبکه های شریانی و کانال های ارتباطی گسترده تر و متنوع تر خواهد بود که در واقع قیمت در جهت رشد ، بهره وری و پیشرفت جامعه است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل موقعیت مکانی و مسیر ارتباطی به مرکز ، یک رودخانه پر آب و در نزدیکی مرز است که به مسیرهای ارتباطی مختلفی نیاز دارد.

شریعت اضافه کرد: “در جریان سیل اخیر در جاده منتهی به اهواز ، از جاده شوش-دزفول به عنوان دفاعی استفاده کردیم که ظرفیت حرکت نداشته باشد ، که باعث شد ما به طور جدی دنبال طراحی و پیاده سازی 4 باشیم. خط چهارراه اوج بودن.

وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک این جاده که یکی از شلوغ ترین جاده ها است و مسیر انتقال محصولات کشاورزی و صادرات آنها از آنجا که از سال گذشته زمان لازم برای اجرای این پروژه را گرفته ایم از همین رو من استانداران را می خواهم دلسوز ، شوشا و گتوند برای حل مشکلات با اجرای این طرح مانند مخالفت ، تا مانعی در راه اجرای آن نباشد.

استاندار خوزستان یادآور شد: بخش اول این پروژه توسط پیمانکار رها شد. بنابراین ، این موضوع باید به طور جدی توسط اداره کل راه و شهرسازی تحت پیگرد قانونی قرار گیرد ، به گونه ای که اگر پیمانکار نتواند کار را ادامه دهد ، این قرارداد فسخ شده و به پیمانکار دیگری منتقل می شود.

شریعت با تأکید بر اینکه راه و شهرسازی خوزستان باید وظیفه پروژه های باقیمانده پیمانکاران نیمه تمام را روشن کند ، افزود: تکمیل پل میانرود دو سال است که در دستور کار قرار دارد اما این پروژه توسط پیمانکار متوقف شده است. بنابراین ، اگر پیمانکار به دلایلی نتواند به ادامه کار خود ادامه دهد ، قرارداد باید فسخ شود و به دیگری منتقل شود. اگرچه این خاتمه موجب خسارات مالی برای دولت می شود ، اما رضایت عمومی و دستاوردهای اجتماعی از این هزینه ها مهمتر است.

وی اظهار داشت: پل میانرود حدود 50 درصد تکمیل شده است. بنابراین تأکید می کنم که اداره راه و شهرسازی خوزستان به طور جدی این پروژه را ادامه خواهد داد و امیدوارم با تلاش کارمندان و تقاضا بیا دیگه مردم ، بگذارید این دو مسیر به پایان برسد.

شریعت در پایان گفت: امیدواریم با همدلی و وحدت مسئولان ، سرعت رشد و پیشرفت در شهر دزفول افزایش یابد.

وجود الگویی برای دولتمردان

امام جمعه امام جمعه روز جمعه نیز در این مراسم به یاد شهدای دولت اظهار داشت: شهدای رجایی و باهنر الگوی مناسبی برای خدمت و خدمت بودند. بنابراین ، آنها همیشه باید یک الگوی ثابت برای کارمندان دولت ، کارگزاران و مدیران باشند و اخلاق آنها باید ثابت شود.

حجت الاسلام خطاب به محمدعلی قاضی دسولی ، پروژه ای برای گسترش و بهسازی چهارراه ها اوج وی صفی آباد را یک پروژه حیاتی برای بخش مرکزی دزفول عنوان کرد و گفت: “بخش مرکزی دزفول از پتانسیل های زیادی در زمینه کشاورزی و کار برخوردار است. سرمایه گذاری در این بخش نیز بسیار سودآور است.”

وی اظهار داشت: آغاز این پروژه چهارراه است اوج و پایان پل میانرود برای چندین سال راکد مانده است. بنابراین از استاندار خوزستان می خواهم که اقدامات پیگیری لازم را برای اجرای هرچه سریعتر این طرح انجام دهد ، زیرا اجرای این طرح علاوه بر کوتاه کردن مسیر از رودخانه به اهواز ، موجب صرفه جویی در وقت و سوخت نیز می شود.

امام جمعه خوش اظهار داشت: در حال حاضر همدلی و دلسوزی مشترک بین مسئولان و فرمانداران شهر دزفول وجود دارد که این امر زمینه ساز توسعه است.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عملیات اجرایی پروژه پنج کیلومتری آوج-میانرود (صفی آباد ، پل کوهزاد) با وام 122 میلیارد و 225 میلیون ریال از امروز آغاز شده و پیش بینی می شود این پروژه در 18 ماه به اتمام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا