حوادث و رویدادها

پشتیبانی ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت از هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دولت 500 میلیارد تومان برای حمایت و ذخیره انبارها هلال احمر در نظر گرفته است كه 50 درصد آن دریافت و 50 درصد دیگر دریافت می شود كه 50 میلیارد تومان آن برای خرید قطعات استفاده می شود. برای هلی کوپترها. و 22 میلیون دلار برای خرید هلی کوپتر با تمرکز رئیس جمهور انجام می شود.

به گزارش مجله زنده خبری ، کریم همتی در جریان یک کنفرانس ویدیویی با شورای معاونین امداد و نجات استان ضمن تشکر از عملکرد هلال احمر در بحران ها و بلایا گفت: کارهای م workثر و ارزنده ای در زمینه امداد انجام شده است و شاهد خدمات در استانهای جنوبی. ‘ ما یاوران خوبی برای قربانیان سیل بودیم.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: ما در شرایطی کار می کنیم که با ظالمانه ترین تحریم های بین المللی و امکانات کشور روبرو هستیم و آنچه که باید برای خدمت به هموطنان خود داشته باشیم نسبت به سال های گذشته کاهش چشمگیری داشته است اما هیچ یک این. ” فشارها و سو will رفتارهای بین المللی مانع از این نیست که در کنار مردم شریف خود باشیم.

وی با بیان اینکه هرکسی که امروز به عنوان مدیر با ما کار می کند علاقه ای به بحث مادی خدمات در جمعیت هلال احمر ندارد و همین امر باعث شده است که بیشترین خدمات را با کمترین امتیاز به مردم ارائه دهند. خریدهای انجام شده در گذشته امروز امکان پذیر نیست ، اما با همان دست خالی هشت بالگردی که در گذشته زمین گیر شده بودند ، سه مورد وارد چرخه عملیاتی شده و رئیس جمهور را به احترام ویژه هلال احمر وادار کردند. این امر مستلزم قدردانی از کارگران بشردوستانه است که همراه همیشگی هلال احمر هستند.

ما می توانیم برخی از پرداخت های کارگران بشردوستانه را بهبود ببخشیم

رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم بهبود جذب و نگهداری نیروهای امدادی و امدادگران هلال احمر تأکید کرد و گفت: تمرکز اصلی فعالیت های هلال احمر بر روی امدادگران است ، هر کاری که برای بهبود وضعیت امدادگران و امدادگران انجام شود. و افزایش رضایت آنها ما می توانیم برخی از پرداخت های کارگران بشردوستانه را بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به وضعیت بیمه کارگران بشردوست گفت: این موضوع باید در اولویت کارها قرار گیرد و اعمال شود تا در زمان بحران شرمنده آنها نشویم.

رئیس جمعیت هلال احمر بر آموزش و بازآموزی نجات غریق و نجات غریق تأکید کرد و گفت: یکی از کارهایی که می توان برای جذب و حفظ ناجیان و نجات غریق انجام داد ، حفظ فعالیتهای آموزشی ، فرهنگی و تفریحی فعال است. اردوگاه های هلال احمر. برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان و اعضای هلال احمر نیز ممکن است از امکانات تفریحی برخوردار باشد.

“هلال احمر یک لجستیک قوی و توانمند دارد که طی سالهای گذشته مستهلک شده است. ما برای تعیین تعداد وسایل نقلیه و کاربرد آنها باید شماره شناسایی وسایل نقلیه استانی را داشته باشیم. بنابراین بسیاری از آنها باید تعمیر شوند.” وارد چرخه عملیاتی شوید.

همتی همچنین با اشاره به مراسم افتتاحیه جوانان هلال احمر در حضور رئیس جمهور افزود: سازمان جوانان ورودی جمعیت هلال احمر برای فعالیت های داوطلبانه است بنابراین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

تجهیزات ویژه برای نجاتگران

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما در هلال احمر امداد و نجات است ، با تأکید بر اینکه پرداخت کمک به کارگران بشردوست ادامه دارد ، افزود: یکی از اعتباراتی که برای کارگران بشردوستانه در نظر گرفته شده مذاکره با بانک ملت در استان ها برای پرداخت وام به کارگران بشردوستانه. ” برخی از سازمان های آنها نیز قول داده اند که در ایجاد اشتغال و اشتغال کارگران بشردوستانه سرمایه گذاری کنند.

انبارهای منطقه ای را برای موارد به انبارها اختصاص دهید

همتی بر توزیع امکانات بین استانها به انبار امداد به صورت منطقه ای تأکید کرد و افزود: در چهار منطقه کشور یکی از استانها برای محل دفن زباله عظیم انتخاب می شود.

وی گفت: دولت 500 میلیارد تن برای حمایت و ذخیره انبارهای امدادی در اختیار هلال احمر قرار داده است كه 50 درصد آن دریافت و 50 درصد دیگر نیز دریافت می شود كه 50 میلیارد آن برای قطعات بالگرد و 22 میلیون آن بود. دلار برای خرید هلی کوپتر استفاده می شود ، رئیس جمهور تأکید می کند که توزیع آنها در چهار منطقه انجام می شود.

نیاز به دسترسی آنلاین به موجودی کالا

همتی همچنین با بیان اینکه شرایط ایمنی و فضای انبارهای امدادی مهم است ، افزود: علیرغم همه تلاش ها ، انبارها هنوز آنلاین نیستند و این یک مشکل است ، بنابراین باید بحث در مورد نرم افزار را دنبال کنید و به موجودی انبار دسترسی پیدا کنید انبار و حل مشکلات انبارداری. ” مراحل انبار قانونی را انجام دهید.

وی در مورد آموزش های تخصصی هلال احمر گفت: باید موضوع دوره های آموزش و بازآموزی تخصصی جدی گرفته شود تا از سقوط نیروهای امداد و نجات جلوگیری شود ، ما باید آموزش ها را منطقه بندی کرده و به استان ها تفویض کنیم. نگرش.” تمرکززدایی کنید.

به گفته جمعیت هلال احمر ، همتی یادآور شد: شرایط سختی در کشور وجود دارد اما با کمک مسئولان این مشکل برطرف می شود و امیدواریم برخی از نگرانی های اقوام برطرف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا