استانی

الکترونیکی شدن خدمات سازمان نظام مهندسی در آذربایجان غربی ساختمان با راه‌اندازی نظام جامع الکترونیک

به گزارش مجله زنده خبری از آذربایجان غربیامیرحسین مرادزاده ، رئیس سازمان عمران آذربایجان غربی به مناسبت روز مهندس به مجله زنده خبری گفت: “دور هشتم هیئت مدیره سازمان بر اساس وعده ها و برنامه هایی که تلویزیون در سازمان می دانست عملکرد قابل قبولی داشت. “یکی از مهمترین اقدامات برای نمایش اخبار و اطلاعیه ها به اعضا ، تهیه و راه اندازی یک سیستم الکترونیکی کامل برای کلیه خدمات الکترونیکی و کاهش مراجعه حضوری انجام شده است.

وی در مورد شرایط کرونا ویروس غالب و برنامه ها و نتایج سازمان در این مدت گفت: تغییر محیط فیزیکی در سازمان مطابق با دستورالعمل های بهداشتی ، کمک بیش از 3 میلیارد ریال در استان برای خرید تجهیزات و تجهیزات ، خرید و نصب 3 دستگاه ضد عفونی کننده طبقه از مواد بهداشتی نظیر دماسنج و ماسک برای مقابله با شیوع بیماری استفاده شد.

رئیس سازمان سیستم ساخت و ساز در مورد آخرین وضعیت سیستم کامل الکترونیکی گفت: علی رغم شرایط خاص کرونا ، شیوع این بیماری روند کار ما را به سمت کار الکترونیکی و سیستم کامل الکترونیکی را به عنوان یکی از برنامه های مهم تسریع کرده است. در هیئت مدیره. آزمایش و آزمایش برای حل مشکلات و مشکلات در حال انجام است ، اگرچه قرار بود این سیستم از اواسط ماه فوریه راه اندازی شود ، اما به منظور داشتن یک سیستم معیوب پس از حل مشکلات و مشکلات پس از آزمایش ، تا پایان سال آغاز می شود امسال.

وی افزود: نرم افزار صندوق ثبت (اتوماسیون اداری) نیز به منظور کاهش مراجعه حضوری اعضا و شهروندان ، الکترونیکی سازی کلیه مراحل ارسال نامه ها و درخواست ها از همان ابتدا و پیگیری مرحله به مرحله آن از سایر برنامه ها اجرا شده است. .

مرادزاده ادامه داد: قرارداد سیستم جامع بیمه مسئولیت و خدمات درمانی و همچنین ایجاد اتاق شیشه ای به عنوان یکی از الزامات اعضای صحیح برای شفافیت هیئت مدیره نیز انجام شده و اجرا و تصویب جلسات به طور شفاف در صفحات وب سازمان قرار می گیرد. ما مهندسان را با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و عروق کرونا ویروس تا پایان سال 1997 آزاد کردیم.

مرادزاده گفت: به منظور ارائه خدمات حقوقی به اعضا ، هر هفته مشاور حقوقی سازمان ضمن امضای تفاهم نامه همکاری با آزمایشگاه مکانیک خاک ، آزمایشگاه تخصصی ، به صورت رایگان در زمینه مشکلات شخصی و ساخت و ساز به اعضا خدمات می دهد. ، سازمان فنی و حرفه ای و بانک تجارت. “و ما یک صادرات و همچنین یک پایگاه مسکن برای همکاری همه اعضا برای ارائه خدمات به اعضا ایجاد کرده ایم.

رئیس سازمان نظام مهندسی عمران افزود: یکی از برنامه های ما این است که هر دو هفته یکبار با اعضای مختلف ارتباط مستقیم داشته باشیم تا انتقادها ، انتقادات و پیشنهادات اعضا را دریافت کنیم ، در حالی که در چند ماه گذشته علی رغم شرایط کرونا ویروس و شرایط جوی ، دفاتر شهرستان بازدید شد. “

مرادزاده گفت: به منظور ساده سازی روند کار و کاهش بوروکراسی اداری که یکی از دغدغه های اعضا و مشتریان است ، علاوه بر انتقال به یک سیستم الکترونیکی کامل ، حذف و ادغام برخی از فرم ها و کاهش امضاهای مورد نیاز در برنامه ای برای اطمینان از رضایت مشتری و اعضا. جلسات هیئت مدیره نیز بطور مداوم برای حل مشکلات اعضا و سازمان برگزار می شود.

مرادزاده همچنین از همکاری سازمان در برنامه اقدام ملی خبر داد و گفت: برای همکاری در برنامه اقدام ملی ، براساس تفاهم نامه بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ، دعوت حقوقی صادر شد و اعضای واقعی را منتشر کرد که اعضا نیز از آنها استقبال کردند.

وی با اشاره به انجام امتحانات و سمینارها بصورت آنلاین ، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا ، دوره های آموزشی و سمینارها و امتحانات به صورت الکترونیکی برگزار می شد که در آن هر 10 ماه 135 سمینار و 128 آزمون برگزار می شد.

رئیس سازمان ساخت و ساز آذربایجان ، قدبی ، افزود: راه اندازی چارت سازمانی و طبقه بندی مشاغل از دیگر برنامه های هیئت مدیره بود که به زودی در شهرستان ها اجرا می شود.

مرادزاده در مورد برنامه های فرهنگی این سازمان اظهار داشت: زمینی برای احداث مجتمع فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی به مساحت 4500 متر مربع در نظر گرفته شده و ساخت آن از سال آینده آغاز می شود و در شهرها ساخت چنین مجتمع هایی و دفاتر زمین را خریداری می کند. “و ما تجهیزات هستیم.

وی افزود: 150 میلیون نشان برای کمک به موسسات خیریه و م organizationsسسات ، قرارداد با مغازه های ورزشی ، فرهنگی ، خدماتی ، پزشکی و آزمایشگاهی برای ارائه خدمات به اعضا از دیگر برنامه های پشتیبانی از دور هشتم هیئت مدیره است.

وی افزود: پیشنهادات ایجاد نمایندگی در شهرهای خوی ، نقده ، تکاب ، بوکان و سردشت برگزار می شود و در سال جدید در شهرهای دیگر برگزار می شود.

مرادزاده در مورد کار واحد اجرای این سازمان گفت: 745 پرونده قرارداد ثبت نام پیمانکاران ذی صلاح و همچنین صدور 292 گواهی فنی املاک و مستغلات به عنوان یکی از الزامات ، صدور 1480 پروانه ساختمانی در مدت 10 ماه ، پرداخت بیش از 55 میلیارد تن این کار در هشتمین دوره هیئت مدیره انجام شد.

موراجا در مورد طرح تفصیلی شهر ارومیه گفت: این طرح در اردیبهشت ماه امسال با محوریت شهرداری ارومیه به عنوان کارفرما ابلاغ می شود و سپس واحد کنترل نقشه سازمان برنامه ها را براساس ابلاغیه تصویب می کند. از معیارهای طرح. “

وی افزود: به منظور جلوگیری از شهرنشینی و آینده شهر و کودکان ، طرح تفصیلی در کانون ساخت و کنترل برنامه ها است و برای کاهش ابهامات و ناهماهنگی ها در این زمینه جلساتی با اداره کل راه ها برگزار شد. و توسعه شهر و شهرداری. اهداف و ابهامات طرح مکاتبه با کمیسیون ذکر شده در ماده 5 برای رفع نواقص.

رئیس سازمان عمران آذربایجان غربی افزود: ساخت و سازها به دلیل شرایط کرونا ویروس افزایش یافته است ، بنابراین کل مساحت برنامه ها بیش از 50 درصد نسبت به بودجه سال 1999 افزایش یافته و پیش بینی می شود در مارس در شهرها افزایش یابد و ارومیه. “

در پایان ، موراژاده از شهروندان پرسید: “توصیه ما به شهروندان این است كه از مقررات آگاهی داشته و به مهندسان اعتماد كنند و ساخت و ساز و مسكن مهندسان را واگذار كنند و این رویداد به نفع آنها و مردم خواهد بود و از مزایای مناسب بهره مند می شوند. خدمات ، در حالی که طرح دقیق به عنوان یک برنامه. “باید به آینده احترام گذاشت.

48

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا