فرهنگ و هنر

وعده رونق فعالیت های سینمایی استان ها

ماتریس تفاهم نامه حمایت از فعالیتهای سینمایی استانها در سال 1400 در 36 عنوان فعالیت به جدول پیوست شد و طبق اعتبارات ملی (سازمان سینمایی) منتشر شد.

به گزارش مجله زنده خبری ، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان سینمایی در مورد ماتریس تفاهم نامه استانی و توزیع 100٪ اعتبار فعالیت های سینمایی ، مشمول تفاهم نامه های استانی از سال 1400 ، با اشاره به سیاست ” ایران تهران نیست »: 1400 سازمان سینمایی که با مشارکت ادارات اصلی فرهنگ و رهبری اسلامی استانها تحقق می یابند ، شاهد اجرای 36 عنوان فعالیت سینمایی در استانها خواهیم بود و طبق این برنامه ، حضور سازمان فیلم در استان ها جدی تر خواهد بود.

حیدری خلیلی؛ توجه به تنوع فرهنگی استانها در تولید محتوا و جشنواره ها ، افزایش فضای نمایش فیلم ها ، توجه به زیرساخت های سینما ، نمایش و ارائه فیلم در مناطق محروم ، افزایش دانش فیلم سازان در استان ها ، حمایت از ایرانیان سینما همچنین در استان ها به تولید محصولات ، افزایش توان فرهنگی انجمن استان های سینمای جوان ، برگزاری جشنواره های همزمان فجر ، کودکان و نوجوانان فیلم کوتاه در هاگات و تهران در استان ها به عنوان یکی از ویژگی های برنامه استانی سازمان برای توسعه فرهنگی می پردازد. عدالت و تعمیم دسترسی فرهنگی.

وی همچنان در اولویت های موضوعی از جمله موضوعات قرآنی ، نماز ، حفاظت مقدس ، محرم ، میراث فرهنگی ، صحرا و زندگی ، روستاها و عشایر ، میراث ناملموس ، آیین ها و فرهنگ مناطق و مناطق در جشنواره های استانی فیلم تمرکز کرد.

معاون سازمان کار با سینما ابراز امیدواری کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و ایجاد وضعیت سفید ، انجام کلیه فعالیت ها و برگزاری رویدادهای سینمایی در استان های کشور امکان پذیر باشد.

یکی از ویژگی های جدید برنامه سازمان سینمای استان افزودن تفاهم نامه با مدیران کل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی در مناطق آزاد کش ، اروند ، چابهار و ارس است. استان) و جنوب کرمان و 4 منطقه آزاد ؛ در مجموع 36 تفاهم نامه استانی امضا و مبادله شد.

ماتریس تفاهم نامه حمایت از فعالیتهای سینمایی استانها در سال 1400 را در این ارتباط می توان مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا