اجتماعی

تکذیب ابتلای ۳۹ دانش‌آموز به کرونا در سلسله لرستان

مجله زنده خبری / لرستان معاون پرورشی ، تربیت بدنی و بهداشت لرستان گفت: آلوده بودن 39 دانش آموز تاج دروغ است.

فرید بهرامی امروز ، سیزدهم سپتامبر ، به دنبال انتشار اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر آلوده بودن 39 دانش آموز در سلسله به ویروس کرونا ، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دانش آموزان در مدارس سلسله آلوده شده اند ، اظهار داشت: با ازسرگیری مدارس ، این وجود ندارد.

وی تصریح کرد: کمتر از یک هفته از نوسازی مدارس شهرستان سلسله ، از سرگیری مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان در هفته گذشته به دلیل اعلام شرایط قرمز در این شهر در کمتر از 10 درصد مدارس می گذرد. رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: هنگام بحث در مورد نتایج اعلام آزمایش تشخیص عروق کرونا در 12 و 12 شهریور توسط شبکه بهداشت و درمان سلسله در مورد مثبت بودن 18 دانش آموز ، پس از معاینات و پیگیری های مدیران مدارس ، متوجه شد كه فقط یكی از دانش آموزان یكشنبه گذشته فقط برای تحویل كتاب به مدرسه رفته است و 21 دانش آموز دیگر قبل از باز كردن درها توسط ویروس كرونا تشخیص داده شده اند.

بهرامی ضمن ارزیابی و تشکر از حساسیت رسانه ها نسبت به مسئله سلامت دانش آموزان و همچنین آرزوی سلامتی و شفای کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در شهر سلسلک ، افزود: جامعه روانی ایجاد نکنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا