حوادث و رویدادها

ضرورت افزایش قدرت پیش‌بینی و پیشگیری در ناجا با استفاده از فناوری روز

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر روز مأموریت های ذاتی ناجا دشوارتر از گذشته می شوند. بنابراین ما باید از فن آوری ، دانش فعلی و ظرفیت موجود برای افزایش قدرت پیش بینی و پیشگیری استفاده کنیم.

به گزارش مجله زنده خبری ، سردار حسین اشتری در دیدار با محققان و دانشمندان م theسسه اجرای قانون و تحقیقات اجتماعی ، به مناسبت هفته پژوهش ، در یادواره شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، شهدای نظم و امنیت ، شهدای هسته ای به ویژه شهید محسن فخری زاده “و همچنین با تبریک به مناسبت هفته پژوهش ، اظهار داشت: ما به روح متعال و ملکوتی امام خمینی (ره) سلام و درود می فرستیم و برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و طول عمر داریم. “

فرمانده ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شهید فهری زاده گفت: واقعیت این است که دشمن دانشمندان فرهیخته ، نخبه ، زحمتکش ، فرهیخته و مفید را هدف قرار داده است که شهدا را مانند شهید مطهری می کشند و می کشند. دانشمندان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اثبات این ادعا بوده اند.

اشتری در ادامه به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: قتل حاج قاسم بسیار ظالمانه بود ، در حالی که اگر به زندگی تمام مبارزات وی نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که تلاش های وی به نفع کشور و مردم مظلوم بود ، اما بسیاری از دشمنان او نیز ناجوانمردانه هدایت شد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا افتخار ما هستند ، اظهار داشت: درخت بزرگ انقلاب اسلامی با خون این عزیزان سیراب می شود. بنابراین ، باید به خوبی از زندگی دانشمندان و دانشمندان مراقبت کنیم. گرچه شهادت آرزوی این عزیزان است. شهادت آنها قطعاً به کشور ضربه خواهد زد و دانشمندان جوان ما باید راه شهدا را ادامه دهند.

وی اهمیت هفته پژوهش و به ویژه جایگاه علم و پژوهش در ناجا را برجسته کرد و گفت: “این هفته فرصت خوبی برای تجلیل از محققان ، نخبگان و محققان است. افرادی که با دانش و توانایی های خود توانسته اند برخی از مشکلات کشور را حل کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس باید حافظ جان ، مال و ناموس مردم و پلیس با قدرت و مهربانی باشد ، خاطرنشان کرد: بنابراین اگر حمایت علمی نداشته باشیم قطعاً برای ادامه مشکلات با مشکل روبرو خواهیم شد و پیشرفت ما توقف “شد.

ناجا با پشتوانه ای علمی ، مأموریت های خود را متفکرانه و مقتدرانه انجام می دهد

وی تأکید کرد که نیروی پلیس بسیاری از محققان و دانشمندان را آموزش داده است که دانش آنها در دهه های اخیر مفید بوده است ، که جای خوشحالی و افتخار است. امروز ناجا ، هر چقدر هم قوی ، دانش مدار و حرفه ای باشد ، قطعاً برای کشور مثر خواهد بود.

اشتری گفت: امروز نیروی انتظامی مفتخر است که اقدامات و مأموریت های محوله را با اقتدار ، معقول و خردمندانه انجام می دهد ، زیرا ناجا از نظر علمی مانع دارد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: “خدای ناکرده ، ما قادر خواهیم بود از توانایی های الهی که در اختیار داریم به روش مورد نظر استفاده کنیم و محققان بیش از گذشته برای حل مشکلات ناجا و نیاز به انجام مأموریت از همه موجود متمرکز هستند. فرصت ها. ” بهره بردن.

اشتری با تشکر و قدردانی از حضور خانواده شهید “محسن فهری زاده” در این جلسه خاطر نشان کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا به ویژه شهید محسن فهری زاده امسال به اهداف خود نزدیکتر باشیم تا مبادا ما مدیون شهدای گرانقدر خود هستیم و می توانیم در یک هفته تحقیق باشیم. ” برای بهبود دانش اجرای قانون گام های موثری بردارید.

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در زمینه های مختلف نتایج خوبی به دست آورده است ، اما ما برای رسیدن به آرمان هایی که مطمئناً می توانیم با تلاش مضاعف به آنها برسیم ، مسیری طولانی در پیش داریم.

افزایش قدرت پیش بینی و پیشگیری در ناجا با کمک فناوری های مدرن

اشتری خطاب به مدیران مراکز تحقیق و توسعه و محققان گفت: “خدای ناکرده امسال قدم های طولانی تر و م takeثرتری بردارید ، زیرا ماموریت های ذاتی ناجا هر روز دشوارتر می شوند و بنابراین ما باید از فناوری استفاده کنیم ، دانش مدرن و افزایش ظرفیت موجود برای قدرت پیش بینی و پیشگیری.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم صدمات وارد شده به کشور و مردم را کنترل کنیم و مشکلات اشرافیت را برطرف کنیم ، باید در همه زمینه ها به فناوری های روز دسترسی داشته باشیم.

اطلاعات در پلیس یک ضرورت است

وی اهمیت اطلاعات در پلیس را مورد تأکید قرار داد و گفت: ما باید از طریق اطلاعات خدمات مردم را تسهیل کنیم و بتوانیم با تجهیزات مدرن و جدید حرفه ای تر ماموریت ها را انجام دهیم.

اشتری با تأکید بر اینکه اطلاعات یک موضوع ضروری برای ناجا است ، گفت: سازمان عظیم نیروی پلیس تاکنون در صف مقدم بحث های اطلاعاتی بوده است. افرادی که در این زمینه کار می کنند باید از مأموریت ها آگاهی داشته و نیازهای تحقیقاتی را که انجام می دهند برآورده کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فواید تحقیق گفت: ما از محققان می خواهیم گام های مثمر ثمری برای حل مشکلات موجود بردارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا