عمومی

آیت الله جعفری در همه عرصه های انقلاب در کرمان پیش قدم بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام اصغر اصغری روز جمعه در مراسم یادبود امام راحل کرمان آیت الله سید یحیی جعفری اظهار داشت: برگزاری این دیدار نشان دهنده احترام مردم مسلمان و انقلاب به یک مرد بزرگ است. که در عرصه های مختلف انقلاب و در فراز و نشیب ها بود.» این بود.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: این جلسه تجلیل از علم و دانش و قدردانی از خدمت صادقانه و خالصانه است. دل و جان این دیدار تکریم یک مومن و انقلابی است.

وی بیان کرد: مردم در این دنیا چهره و رویکردی غالب دارند و در جامعه به یک چهره و نام شناخته می شوند; برخی به عنوان سیاستمدار، برخی کارآفرین، برخی به عنوان خوب، برخی به عنوان پزشک، برخی به علم و مجتهد، برخی افراد به عنوان رزمنده شناخته می شوند. آوردهمرد میدان و مبارزه یاد شد

حجت الاسلام و المسلمین عسگری افزود: رویکرد و وجه غالب شهید سلیمانی مرد میدانی است و از او به عنوان مردی موفق در جبهه های نبرد، مبارزه با اشرار، مقاومت در منطقه و یک شخصیت نظامی یاد می شود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شصت عنوان برای حاج قاسم ذکر کرده اند، تصریح کرد: برخی از افراد به عنوان افرادی با زندگی پاک و پاک و بدون کدورت شناخته می شوند. خداوند متعال از این افراد به عنوان طیبین یاد می کند و آیت الله سید یحیی جعفری نیز از نظر اخلاقی، مالی، سیاسی و… چنین شخصی بود و زندگی پاک و زیبا و زیبایی داشت.

وی ابراز کرد: این مرد از نظر صفا و اخلاص زندگی پاکی داشت و از مبارزان قبل از انقلاب و در دوران دفاع مقدس از حامیان مادی و معنوی رزمندگان بود. آیت الله سید یحیی جعفری مردی بود که با عزت نفس و ارزش معنوی به نیازهای رزمندگان رسیدگی می کرد.

دکمه بازگشت به بالا