عمومی

شبکه آبرسانی ۱۳۰ روستای البرز در مقابل تنش‌های آبی مقاوم می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مجتبی عبداللهی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های بخش چندار که در روستای کردان با حضور نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، به وحدت و همدلی حاکم در استان برای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم کاستی‌ها و ضعف‌ها در این بخش را در دولت مردمی سیزدهم جبران کنیم.

وی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: به برکت این حضور حدود ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد و همچنین بر سرعت پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام سالخورده، افزوده شد و اکنون یکی پس از دیگری در حال تکمیل هستند.

عبداللهی ادامه داد: بر وعده‌ای که به مردم داده‌ایم عمل خواهیم کرد و به مردم استان اثبات می‌کنیم علیرغم محدودیت اعتبارات، با اراده‌ای راسخ می‌توانیم به مسیر توسعه استان شتاب دهیم.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه سازی، آبرسانی و…، گفت: در این راستا اخیراً طی تفاهم نامه‌ای با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)، ۳۰ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بر اساس این تفاهم شبکه آبرسانی ۱۳۰ روستا در مقابل تنش‌های آبی مقاوم می‌شود و ۲۰ روستا نیز به سیستم آبرسانی مجهز خواهند شد.

عبداللهی گفت: زیرساخت راه‌های استان استان به طول ۱۵۰ کیلومتر آسفالت می‌شود و ۳۰۰ کیلومتر نیز روکش آسفالت صورت می‌گیرد، ساخت مدارس و مجموعه‌های ورزشی در استان نیز در قالب این تفاهم قرار دارد.

وی افزود: نیازها را در بخش‌های مختلف شناسایی کرده‌ایم و با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه، راهی برای حل مشکلات پیدا می‌کنیم چراکه مردم شریف و ولایتمدار استان البرز، شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند.

استاندار البرز گفت: به همت، تلاش و همراهی مردمی نیز تکیه کرده‌ایم و دست همراهی خیرین و بخش خصوصی را به گرمی می‌فشاریم.

وی به مصوبات قرارگاه اجتماعی استان با هدف محرومیت زدایی از ۶۶ محله کم برخوردار اشاره کرد و افزود: بر این باور هستیم که با عزم ویژه و تعامل، اقدامات بزرگی را رقم خواهیم زد.

دکمه بازگشت به بالا