عمومی

تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گفت یحیی ابراهیمی من می گویم وی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان لرستان، خوزستان و چهارمحال بختیاری با رئیس جمهور به آنلاین گفت: این جلسه با توجه به سفرهای استانی رئیس جمهور و هر یک و اعتلای روستاها برگزار شد.

تاکید بر تعریف پروژه های جدید و تخصیص اعتبار برای آنها

وی با بیان اینکه ابتدا روسای مجلس شورای ملی هر استان یک گزارش پنج دقیقه ای ارائه کردند، سپس نوبت به نمایندگان رسید.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از رویه های غلطی که در دولت های گذشته وجود داشت، اولویت دادن به پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالاتر در افتتاح پروژه ها یا تامین مالی پروژه ها بود. در این جلسه اعتراض کردم و تاکید کردم که در استان ها و شهرهایی که پروژه از قبل تعریف شده است، مشکلی وجود ندارد که پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت باشند، اما در شهرهایی که پروژه اصلا تعریف نشده است. ، این همان ظلم است و این رویه اشتباه باید تغییر کند.

ابراهیمی افزود: در شهرهایی مانند دلفان و سلسله در استان لرستان که تاکنون پروژه های زیادی تعریف نشده است، بر پروژه های قبلی اصرار داریم، ظلم حق مردم است و درخواست داریم این رویه برای سفرهای استانی برای همه تغییر کند. و چندین پروژه را از شهرستان ها ایمن کنید.

طرح موضوع تکمیل پروژه های سدسازی و تخصیص آره لرستان

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرداری ها در مناطق کمتر توسعه یافته و ارزش افزوده 9 درصدی برای آنها گفت: این هم ظلم است، شهرهای لرستان به ویژه دلفان و سلسله 12 تا 15 دارند. ماه های تعلیق دستمزد چرا — که یک منبع درآمد پایدار ندارد.

نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه به شهرهایی که کارخانه و منابع درآمدی بر اساس مالیات ندارند، پسندیده نیست و دولت باید نسبت به این شهرها نگاه اساسی داشته باشد.

ابراهیمی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع تامین حقوق اشاره کرد آره و پایین بودن سطح اراضی کشاورزی آبی لرستان در دیدار با رئیس جمهور گفت: این اولویت اصلی لرستان است و در واقع در این جلسه بر تامین آب 600 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و احداث و تکمیل سدها تاکید شد. .

تمرکز بر افزایش پروازها در فرودگاه خرم آباد

وی در ادامه سخنان خود به بحث ساخت و ساز اشاره کرد راه های ریلی، هوایی و زمینی در لرستان گفت: با آماری که به رئیس جمهور ارائه کردیم اعلام کرده ایم که لرستان در همه این زمینه ها از استان های همجوار و نرم کشور عقب است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروازهای فرودگاه خرم آباد و مقایسه آن با پروازهای فرودگاه کرمانشاه، گفت: روزانه 10 پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام می شود و این در حالی است که فرودگاه خرم آباد یک پرواز در روز و گاهی انجام می شود. چند پرواز نکن

ابراهیمی گفت: تمرکز ما بر افزایش تعداد پروازها، ایجاد زیرساخت ها، علاوه بر افزایش، انجام پروازهای منظم و برنامه ریزی ساعت آنها بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه لرستان تنها استانی است که مرکز آن از طریق ریلی وصل نیست، گفت: در این راستا از رئیس جمهور خواستیم در این زمینه و درخواست مهم مردم لرستان هرچه سریعتر اقدام کنند. .

مشکلات راه روستایی را یکبار برای همیشه حل کنید

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعه هرسین – فیروزآباد – نورآباد در قالب کریدور شمال غرب – جنوب گفت: در این قطعه مشکلات بزرگی داریم. ما تاکید کردیم که اعتبار باید تامین و بین پیمانکاران توزیع شود.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود به نقشه راه اشاره کرد الشتر وی در این نشست در خصوص بروجرد و قطعه دوم بزرگراه هرم آباد – اراک گفت: تاکید کردیم که قطعه بروجرد تا اراک هر چه سریعتر تامین مالی شود.

وی در خصوص موضوع 360 کیلومتر راه خاکی و خاکی در شهرستان های سلسله و دلفان گفت: تاکید شد مشکلات راه های روستایی یک بار برای همیشه با تامین اعتبار برطرف شود.

سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید بر تامین اعتبار برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم آباد گفت: بیمارستان سوانح سوختگی، راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی بروجرد و الیگودرز، تامین منابع روستایی. حوزه های آب شرب، احداث سدها برای تامین آب شرب پایدار و … از دیگر مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

ابراهیمی می گوید: دنبال میدان.اتیوند“من”جهانمحله ویژه «فیروزآباد» و «هفت چسمه» تکمیل فاضلاب شهری الشتر نورآباد، نوسازی مدارس شهرستان دلفان، کاکاوند و سلسله، اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و تبصره 18 اشتغال از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که معاون اجرایی رئیس جمهور نیز قول مساعد 10 میلیاردی را داد. اختصاص یافته به حوزه سرمایه گذاری و اشتغال در استان، مشروط به سرمایه گذاری در مناطق فقیرنشین و هدف ایجاد اشتغال.

وی با اشاره به پرونده های مربوط به پتروشیمی دلفان گفت: رایزنی های زیادی با شستا و کاری که ما در بخش خصوصی انجام داده ایم یکی از شروط آنها ارائه تسهیلات اولیه غذایی، اعتباری و بانکی است که در دیدار با رئیس جمهور بر این موضوع تاکید شد و ایشان موافقت کردند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و همچنین سرمایه گذاری شرکت های اقتصادیایمیدرو“من”شستادر مناطق فقیرنشین به ویژه دلفان و سلسله خواسته های دیگری از رئیس جمهور مطرح شده است.

دکمه بازگشت به بالا